Ακουίλα 2009: Όταν ο ανθρώπινος πόνος γίνεται το εργαλείο εξασφάλισης λίγων μονάδων δημοτικότητας. Και φυσικά οι διάφοροι τηλεπαπαγάλοι έσπευσαν να επαινέσουν τη “διπλωματική και επικοινωνιακή επιτυχία” του καβαλιέρε.
Εντάξει, υπάρχουν και χειρότερα θα σκεφθείτε! Ο Κλίντον έκανε ολόκληρο πόλεμο για να ξεχαστούν οι “πίπες” της Μόνικα, ενώ ο Μπερλουσκόνι μόνο εμπόριο πόνου για τις δικές του ερωτικές αταξίες…
Μείνετε ήσυχοι λοιπόν! Οι επικοινωνιολόγοι είναι πλέον… ουμανιστές!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου